Bara en natt kvar då

Snart så är det dags. Väskan är snart packad och jag känner att jag glömt mer än hälften. Om ett dygn landar jag i Paris för att sen ta mig vidare till New York. Jag hör av mig om jag kommer bort. Efter en dag i den stora staden åker jag vidare med buss upp till världens ände, eller iaf USAs. Potsdam är destinationen och Clakson university. Har mailat lite med min blivande roomie och hon verkar trevlig. Har dock fått boende i woodstock village vilket verkar vara nitlotten, big time. Tur att det är tillfälligt och att jag är där för att träffa folk och göra massa skoj och inte sitta inne och muppa.

Kommer nog en hel del inlägg imorrn om hur otroligt skoj det är att åka tåg och hänga på flygplatser: ;)


Kommentarer
Postat av: Beffa

Åååh så spännande, snart åker du! Ska bli skoj att följa dig men jag kommer ju sakna dig ännu mer nu när du inte kommer vara i sverige!!!

Och jag gruuuuvar mig för att börja jobba imorrn. Blääk.

Men nu ska jag nog ut o springa!

PUSS

2010-08-15 @ 19:50:14
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: Annika

Lycka till!! Det ska bli kul att följa dina äventyr så se till att skriva ofta :).



Kramar

2010-08-16 @ 00:23:51
Postat av: Beffa

Hih ser att du gjort om, vad fint det blev. Du är så duktig gumman!!!

Hoppas resan går bra!

PUSS

2010-08-16 @ 10:04:52
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0