Bonjour París

Å regnet det bara öser neer, och ja' blir så blöt om både skooor och struumpor... Hittade fram till hotellet tillslut, efter lite förvirrat letande. Nu är duschen avklarad och magen kurrar efter mat. Ska klä på mig lite varma kläder och sen bege mig in till stan. Måste jaga fina bilder i regnet :) Imorrn åker jag vidadre 8.35 till New York, sen blir det en låååång dags väntan tills bussen går kvart i ett på natten som ska ta mig vidare till Potsdam. Fördelen är väl att man kunde ha fått vänta i en tråkigare stad. nackdelen är att jag kommer att vara trött och ha cirkus 30kg bagage att släpa på. kanske har tur och hittar nånstans där man kan låsa in sina pinaler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0