Dagens träning

blev en genomkörare på gymet. Från topp till tå, eller egentligen tvärt om om man ska vara noga. Nu darrar mina knän som asplöv och en dusch och lite fil och älskligens hemmagjorda müsli väntar.

Det blev en resa tillslut iallafall. På onsdag sticker vi till stockholm för att ta färjan till Tallin, så får vi ser vad som händer där. Har bokat en natt på hotell och är tillbaka i stockholm på lördag morgon, det är det enda som är säkert. Vi kände att nått måste vi väl ändå hitta på istället för att sitta inne och spana på regnet. 



Kommentarer
Postat av: Beffa

Blir säkert en nice trip!! :) Åker till momma å moffas stuga på onsdag å hem på tors eller fre. blir nog ett sånt däringa hemskt ikeabesök då. :P å sen ska jag till älskade pappsen. mys sa han att vi skulle ha med ostar å vin. låter ju trevligt =)

Liten bror far på Sonisphere i sthlm i helgen. orättvist, vill också!! mest av allt så vill jag inte vara hemma...

2010-08-02 @ 21:25:37
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: Beffa

Hehe, tur det var len då ;) Borde nog vara bättre på att använda såna däringa krämer, jag köper dem men glömmer sen alltid bort att använda dem :P haha. dumt nog.

Mmm, nu ska jag äta middag. Har gjort Sambalkotletter, eller ungkarlskotletter som Papsen säger. Såå gott :)

Självklart ska vi springa lopp to the vår! wiiee vad skoj vi ska ha =) PÖSS

2010-08-02 @ 21:43:31
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0