det här är en rubrik

Nu börjar jag ha fixat allt som ska fixas innan jag börjar skolan på måndag. jag ska bara köpa en bok som liknar eurokoderna till min betongkurs, sen ska jag beställa en massa böcker från amaxon.com sen är jag fit for fight. Eller för att läsa iaf. Nu ska jag och några tjejer från Luleå ta en liten promenix bort till Walmart och handla lite mat och öl eller nått sånnt. Får se vad det blir. Walmart är Ica Maxi på steroider. Mina schampooflaskor tar upp halva badrummet. Då räcker dom länge. Men det är jobbigt att bära hem för det är ganska crapy påsar.

Bjuder på en bild från älven igårkväll.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar Walmart :D Var där säkert 3 timmar när jag var där :P Fast var ju bara där en gång också.



Det ser mysigt ut. Påminner ganska mycket om Sverige tycker jag.

2010-08-20 @ 19:21:01
Postat av: beffa

Heh, då måste du ju ta kort på flaskorna. :P å rummet. å allt annat du gör..

Å allra mest.. JAG SAKNAR DIG!!!!

2010-08-20 @ 21:39:33
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0