First day in class

Och det här kommer kanske funka. min psykologilärare bryter starkt på tyska och min Construction planning & mgm lärare mummlar och pratar fort. Så förutom att man måste koncentrera sig 1000ggr mer än hemma så kanske det här blir bra. Idag har vi undersökt gymmet här på skolan, helt ok! :) Där kommer jag nog att bo när dagarna här på Clarkson regnar bort. Idag fick vi ofs lite sol på¨eftermiddan.

Till helgen blir det nog en liten resa till Massena för att inhandla lite saker. Och imorrn ska jag äntligen följa med alex och handla  så vi kan fylla upp vårt kylskåp. Jag har faktiskt ätit yoghurt med grönbär till lunch och middag bara för att slippa äta den underbara maten som erbjuds på stadens restauranger. Höjdpunkten var i lördags när Anni hittade en Deapfried Pizza roll.. Jag. Beställde. Grekisk sallad... med vatten.

Vi gick föresten ut i lördas. Mkt trevligt, men medelåldern är väldigt låg och musiksmaken lika så. Men Amerikansk budwiser smakar som kolsyrat vatten som hälts i ett glas med lite öl på botten. Dagen efter gav den mig huvudvärk. Tack!

På bilderna: Centrala potsdam och dagens....öh... ord på vägen? Och okännd grabb.




Kommentarer
Postat av: Leif Lindholm

Drinking amerikan beer is just like making love in a canoe, it´s fucking close to water.......

"Monty phyton"

2010-08-25 @ 15:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0