För er som undrar...

...så drack jag även den godaste ölen som existerat på denna jord. På Beer house beställde jag in en honungsöl. Mumma! Johan misstolkade servitören lite (han blev väl distraherad av hans vackra lederhosen) och råkade beställa in en stor stark. I Estland räcker då inte en pint, det är för mjäkigt, så en öl som är mansize, rymmer den imponerande volymen 1l. För att vara snäll så hjälpte jag honom lite, för min öl va en womensize, 0.5l. Det dricker man ju upp innan man kliat sig i örat.





Kommentarer
Postat av: Beffa

Hehe, den ser ju ut att vara större än johan jue :P hehe. lustigt!!

Näee vännen du är ju den bästa man kan springa med ;) :) hihi. miss ya to! PUSS

2010-08-08 @ 23:10:55
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0