From Paris whith Love vol.2

Den här gången är det mina hälsningar det handlar om. Jag hittade in till stan! Och framför allt, jag hittade tillbaka igen!! Jag förväntar mig applåder i massor. Jag strosade runt, men kände att det började blir lite sent och icke läge att missa sista tåget hem eller nått annat dumt för att sen få betala ca60 euro för taxi. Säkert plus nattaxa med bara för att jävlas. Jag hittade en mysig liten resturang där jag kunde avnjuta ett glas rött och bitar av en seeeg baugette (bara för söta farmors skull) Sen kom det in en riktigt god köttbit. Nu ska jag avsluta hela härligheten med en fruktsallad och ett southparkavsnitt. Jag delar med mig av bilderna sen när jag lyckats haffa åt mig en USB-kabel åt min lilla kamera, för den hade vist bestämt sig för att stanna hemma utan att meddela mig. Styggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0