Grönbär, bra eller anus?

Nu sitter jag här i lägenheten för första gången helt själv och bara är. Fett najs. Bara få andas en liten stund. Om en timme ska vi ta oss ner till centrum till en farmers market och kika om dom säljer nått skoj. Och jag ska hitta ritpapper :D Ska se om dom har blåbär också. Just nu sitter jag och äter frukost/frunch bestående av yoghurt med jordgubbar och undercoverblåbär. För det är inte riktiga blåbär. Dom ser bara ut som blåbär. Smakar som blåbär. Men igentligen är det grönbär, men det ser man bara när man biter i ett.

Annars har det inte hänt så mkt här. Vi lagade spagetti och köttfärssås och åt pasta igår här hemma, jag 3 av dom andra svenskarna, några av tyskarna och en fransman. Sen satt vi mest och hängde och drack lite öl. Gick förbi och hämtade en maroccan, såg en standup-are på cheel som vi inte förstod så mkt av. Lyssnade inte så mkt heller eftersom vi inte fick plats så vi fick stå utanför.

Jag och 3 andra svenskar gick till walmart igår föresten för att handla lite mat och telefoner. Alla tyckte att vi var dumma i huvet som gick heeeeela vägen till walmart. En 25min promenad. Ja, det är ju inte lätt när man är så fruktansvärt hurtig. Kan ju säga att trottoarer inte är så vanligt förekommande i detta land. Det förvånar mig att man inte måste ha bil för att gå på dass. 

Kommentarer
Postat av: beffa

Haha, de hade ju varit en syn det :P dom kanske har dass i bilen så slipper dom kliva ur den och gå. liksom bara do the shit medans dom kör och sen trycka på en spolknapp hehe. :P

2010-08-21 @ 19:16:07
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: Leif Lindholm

Kul att se att du kom fram i alla fall.

Du kan ju skicka ett mail någån gång då du känner att du har tig

2010-08-21 @ 21:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0