hmmm...

Idag är det fittväder här i Jönköping. Varmt och fuktigt. Mitt hår ser ut som Monicas i vänner när dom åker till Barbados och på tåget från Skövde satt en gubbe som inte duschat sen värmeböljan. Ifjol. Mums. Eller så hade han en ny parfym med toner av död, fuktig hund och gammal svett. Nu kan mina Converse knäcka extra som ankare, eller mindre hygienisk vattenflaska. Välj själv.

Dagens must have:


Lidköping idag då, det var trevligt. Fick träffa en trevlig tjej från Link Arkitektur som heter Sofia som visade oss ett område som vi ska jobba med under x-jobbet. Tack söta Sandra som fixar och donar! :) Nu har vi bara resten kvar.

 



Jag om jag varit mörkhårig

Nu ska jag äta lite mat och plugga kemi och matte. Sen ska jag ta kanoten ner till konsum och panta flaskor. Kanske. Eller så gör jag det en roligare dag. Jag borde igentligen träna idag med. Risken finns ju att jag flyter bort om jag tar mig ut för jag har hört att trä flyter. Skulle nog kännas bättre med lite tv och ett par tofflor. Så blir det. Fårtofflor och te.

 


Kommentarer
Postat av: Susanna Domeij

Hahaha, vilken skön blogg! Gillar!! :D

2010-08-11 @ 19:12:26
Postat av: Sarah

Tack sötnos! :)

2010-08-11 @ 21:16:13
URL: http://blurryscribble.blogg.se/
Postat av: Beffa

Mmm, tofflor o the lät som en mysig ide. Ursch jag höll på med tentan till 4 inatt. margit fick upp mig ur sängen strax efter tio, snacka om trött trött trött. nu har mamma och jag köpt ägg och kollat på en fölis iaf. mys.

PUSS vännen

2010-08-12 @ 14:09:35
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0