Humpf!

Både igår och idag var tunga dagar. Eller luften var tung iaf. Man skulle ha behövt vara styrkelyftare för att ta sig fram ute. En liten springtur igår på 3.5 km backträning blev det iaf. Sen blev det besök hos min namne, lite fruktsallad och film. Idag blev det en liten tur runt munken för att starta dagen. 4km blev det med segbacken som avslutning. Ska försöka få till ett långpass i morrn kväll också så jag kan sitta still på flyget sen med gott samvete. Bara 2 dagar kvar nu. Hur gick det till?! Allt är bokat och klart nu, ska bara se till att ta lite kopior på alla papper så jag inte tappar bort nått viktigt och står utan.

Ni ska jag ta min lilla vär bikeiebike och ta mig bort till media markt och inhandla en liten dataväska. Sen blir det packning för hela slanten. Nån sån har en krympningsmanick i bakfickan så jag får med allt? Ring i sånna fall. Eller teleportera den till min dörr. Bor en trappa upp i huset med balkongerna och teglet.

Kommentarer
Postat av: Beffa

Heh, en sån manick hade varit ganska behändlig. :P Gärne en teleporteringsmanick också, då kunde jag ju bara komma till dig på ett kick!!! hihi.

Gick cpdåligt för mig att springa igår, jag fick ont i bägge knäna å då försökte jag å springa så lite som möjligt på asfalt. Morr..fast de va iofs på hemvägen på asfalt som det började kännas..gah. det är ju Bellmanstafetten om 2 veckor så jag ha ingen lust å få ont nu ju!! :(

Helvete va cpvarmt det är idag. jag vaknade med sprängande huvudvärk helt badande i svett. mådde skitkonstigt och kunde knappt äta frukost. men nu har jag legat i soffan å ömsom svettats ömsom frusit så nu är jag ganska pigg igen. Konstigt!!

2010-08-14 @ 14:04:04
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0