Kan nån så kan Canon...? eller?

Idag knökade jag in mig i älsklingens bil och så körde vi mot Media Markt. Efter några
gymnastikövningar så tog jag mig ur bilen och in i butiken för att inhandla en liten kamera
så jag kan dokumentera för alla nyfikna själar här hemma när jag rest över atlanten.
Tänkte börja redan i morgondå vi reser över Östersjön.

För att inviga min lilla leksak så tog jag en liten promenix upp mott stadsparken mellan
regndropparna. Ja, jag hade lite att göra och ja, jag förstår mig inte så mkt av ISO och jadajada
men bilder blev det.








Tillsist så vill jag bara bjuda på en riktigt sommrig bild härifrån Jönköping, man kan inte
annat än att bara älska det svenska sommarvädret. Enjoy!



Kommentarer
Postat av: Beffa

Hihi, din lilla trädkramare där. Så det bidde en kamera tillsist. Nice!! :)

Här har de vare soool hela dagen. Vad har jag gjort? Åkt bil hit o dit mest hela tiden känns det som. Med Margit :P ha, sötkatt! Och köpt en häcksax åt min käre far, jag kände mig lite manlig, den va nästan lika lång som jag :P

2010-08-03 @ 21:54:55
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: Alicce

Du är bra fin du!! Puss

2010-08-05 @ 11:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0