Komik på hög nivå...?

Jag har kommit på att jag är allergisk mot IKEA. Seriöst. Hinner vara där i ca 4 min innan det börjar rycka i monster nerven. Blodsockret rusar ner mot fotknölarna som en hiss med kapade vajrar, svetten sprider sig över kroppen som vatten under vattenkrig, blicken blir ofokuserad och det enda jag kan tänka på är att jag vill ta mig överlevande fram till kassorna. Ändå går jag dit... Flera gånger om året. Jag borde söka hjälp...

This is the feeling:



Måste bara tillägga att min utbildning(eller inbillning) har gjort mig skadad för livet. Jag tycker nu mer att matteskämt är roliga. Har snott dessa från min kusin, som antagligen har snott dom från ngt annat ställe. eller ja, den översta är nog antagligen från fugly.com eftersom det står det på... Imponerande slutledningsförmåga va?! Skulle som sagt bara påpeka att jag inte kan ta åt mig någon ära för detta... Eller jo, slutledningsförmågan...




Ska tillsist bara påpeka att jag numer är blond. Undrar hur det ska gå att tenta av mina nv-kurser om en vecka. Är ju bra att jag har ett övningsexempel här ovan iaf. Någon som har lite pluggmotivation att sälja mig. Jag erbjuder ettusen svenska kronor i nystrykna hundralappar.


Kommentarer
Postat av: beffa

hah, å jag fattar inte den övre alls. :P

btw, ikea, hahaha. Det är ju tur att du o jag är så lika. Man ska dit. Men man hatar det. Och alla barn.

Tönnebro, äntligen middag. Lycklig Beffa. Tomma bord runt i kring, perfekt. Vad kommer? Jo ett par med en skrikande unge. GAH. När de äntligen går..börjar nästa unge skrika! GAH. Sammanbrott, ut därifrån. :P

2010-08-01 @ 19:55:36
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0