Önska önska önska

Just nu önskar jag mig en fungerande telefon. Söt alex hade lovat att skicka mig en men det visar sig vara väldigt svårt att bara skaffa ett simkort i den här lilla stan, så det bästa va en sk  prepayed phone. Sen försvann min telefon på vägen hem från walmart och ingen har sett den sen dess. Så jag tänkte att jag köper väl en ny jävla telefon då (för 9 dollar så det var ingen förmögenhet). Då visar det sig att man måste registrera telefonjäveln innan man kan ringa. Det är bara det att det inte funkar átt göra det via internet för det är nått fel på sidan. Och det funkar itne att göra det via telefon heller. Så jag är utan telefon....

Vi hade inbrott idag föresten. Medans jag var hemma. Det var läskigt. Jag hörde en massa skrammel. Sen så kom det in en inbrottstjuv. Han hade silvergrå päls och en lång lurvig svans. Läskigt. Ekkorre har jag hört att man kallar dem... :P


Kommentarer
Postat av: zaq

phu! bara en ikorr, vilken tur!

2010-08-28 @ 09:31:42
URL: http://zaq.blogg.se/
Postat av: Beffa

Det var ju ett ganska trevligt inbrott när det görs av en sån liten söt sak ;)

2010-08-29 @ 20:40:04
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0