Tvidelidoo

Eller nått sånt. Idag har jag varit på banken och försökt betala en räkning som det inte finns något kontonr på. Gick sådär, så jag får luska reda på nr och göra ett nytt försök imorrn. Jag älskar att gå på banken, det är nästan lika skoj som IKEA. Eftersom nummerplingan visade på 783 när jag kom in och lappen i min hand bar de obarmhärtiga nummret 811 så bestämde jag mig för att göra av med lite pengar, eftersom jag har så gott om dem.




Body shop blev destinationen och eftersom jag ska tillbringa miljoner timmar på ett flyg om 2 veckor så tänkte jag skäma bort mitt ansikte lite.

Annars har det inte hänt så mycket i vårt lilla hem. Igår blev det fika på wienerkonditoriet med M medans vi kikade på regnet, sedan umgicks jag med tvättmaskinen och mitt ritblock.

 

Den första var den jag har lekt lite med i veckan och är inspirerad av ett foto från min favvosida Deviant Art. Den andra är lite äldre och är inspirerad av min underbara och vackra farmor nät hon tog realen. Hon fick den i julklapp i vintras. Klicka på bilderna så blir de större. Eftersom inte photoshop fungerar på älsklingens dator har jag inte kunnat korrigera färgerna så dom blir mer naturliga. Hoppas ni gillar dem.  

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Beffa

Du är så jäkla duktig gumman :) tycker ditt ansikte var väl värt bodyshop besöket ;) köpte du den där sprayen vi testade? :)

2010-08-02 @ 20:59:49
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: zaq

Ja nog är du duktig, jättesnyggt!

Tack också för omtanken, om sommarnjuta ;-)

2010-08-02 @ 21:44:57
URL: http://zaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0