Bröl!

Dagen när jag nästan dog har kommit till ända och middagen var god. Tyvärr kunde jag inte äta mer än 1/4, dels för att portionen var dimensionerad för hagrid i harry potter (halvjätte för er som icke har detta vetande i arkivet), dels för att jag dragit på mig någon slags feber i försöket att vädra ut baconröken (Se föregående inlägg). Piss också. Jag som har tenta på måndag och måste hinna plugga, äta fondue hos shriv eller vinnie, baka pepparkakor, dricka glögg och vara alldeles jättesocial eftersom detta är sista helgen innan folk börjar droppa av. 

Sorgsamt, men det ska bli otroligt skönt att komma hem till svedala igen. Fatta va skönt att kunna ringa nån av bästastebästavännerna utan att det kostar 14.90 per minut. Göttans! Dessutom längtar jag efter en normal säng där man inte känner fjädrarna trycka in i fotlederna och så längtar jag efter en stor kram från J. Nu ska jag glutta på nån halvbra film och mysa in mig i fårfilten! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0