Let it snow, Let it snow

Idag har det snöat en massa. Men nu är det nog på väg att regna bort :( Lite julkänska fick jag iaf och tydligen ska det snöa mer i helgen.

Så, dagen då.. Kan väll säga som såhär, det enda jag har åstadkommit idag är att svimma utanför cheel common. Jag tyckte att föreläsningen var lite seg så jag försökte hotta upp den lite. Tyvärr kom det med en bula och 10 oroliga människor runt omkring mig. Jag fick skjuts hem av campus safty och nu har jag trykt i mig massa vatten. ätit och tagit en liten nap på 4h. Är fortfarande lite yr, men det går nog till sig hoppas jag.

Förutom svimningen så är dagens känsla extrem träningsvärk i baken efter min megabenträning igår. Känns rätt gött faktiskt. Mår jag bättre imorrn blir det överkropp, mage och lite löpband. Springningen har inte varit prio 1 sen jag kom hit så det måste det bli ändring på om jag ska kunna genomför tjejklassikern nästa år.

Btw, J tog sig hem till svedala utan några större komlikationer så nu känner jag mig lugn innombords. :)






Kommentarer
Postat av: beffa

men jag vill också göra en klassiker människa!!! hallå glöm inte bort mig, ja vet ingen som vill göra en alla tycker jag e galen bara!!

2010-12-02 @ 12:54:22
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0