Tip Top!

Ja, vart ska man annars spendera en måndagsnatt om inte ett sjukhus i USA? Väldigt spännande. NOT. Ni känsliga magar kan ju titta bort nu:
Kräkningar och diarré, sammtidigt, var 20min (i typ 15min) Från kl 9 på kvällen till kl 1 på natten orsakade att jag knappt kunde stå på benen. Noll vätska i kroppen och varje försök till minsta vattenklunk ledde till nya besök inne i det kaklade rummet. UÄK!
Efter 4h på sjukhus är jag åter hemma nästan som ny. Dom gjorde hål i mig! 2l vätska på 30min via dropp sedan ytterligare vätska med lite goa grejjer i gjorde att jag faktiskt kunde sova lite fram mot 4 tiden utan att kräkas. 

Söta Alex hämtade mig vid 5 tiden så jag kunde få sova lite i min egen säng. Vilket gick utan större missöden. Tyvärr kunde jag bara sova 4h eftersom magen skriker tom och törsten är väldigt uppmärksamhetskrävande. Vågar tyvärr bara dricka små klunkar vatten än vilket inte hjälper varken det ena eller det andra särskillt mkt.

Nu ska jag försöka knappra lite på en banan och dricka hela 0,5dl vatten.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0