3:e Gången Gillt?

Om ganska precis en månad så stiger jag på planet till USA. Där ska jag plugga på Clarkson University i 4.5 månad. För att hålla kontakten med alla nära och kära här hemma ger jag bloggandet ett försök till. Mitt bloggande är annars lika regelbundet som abbas comebacker...inte alls med andra ord.

Dagens väder:
Hett som där den lille röde bor, men fuktigt som... eh... fria associationer..klibbar fast i stolen, tangentbordet och skrivbordet iaf...
Dagens händelse:
En försvunnen strumpa i torktummlaren (Ja, det har inte hänt så mycket idag)

Dagens Kännsla:
Klibbig

Kommentarer
Postat av: zaq

Härligt bra du skriver, kör på bara!

Hoppas allt går som på räls nu med alla papper och at vistelsen i USA blir lärorik och ROLIG framförallt!

kram!

2010-07-22 @ 07:59:15
URL: http://zaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0