Home sweet home...

Nu har vu varit nere i Jönkan sen i torsdags. Kom fram vid fyratiden på eftermiddan eter en liten mardröm i sthlm. Fick vänta ca 1.5h utanför ambassaden vilken inte var så skoj, jättekissanödig som jag var. Väl inne fick jag iaf gå på toaletten för att sen vänta 1.5h till. Med sockerdricka i fötterna, rumpan och huvet fick jag lämna mina fingeravtryck och det hela var över på ca 8 minuter. Visumet ska iaf komma med posten i slutet på nästa vecka. Påfylnad i systemet med hjälp av en cola satt bra då klockan hunnit passera mittpådanstrecket och frukosten i form av en bärry yoghurt kl halv 7 redan hunnit igenom systemet.

På väg ut från stan höll vi på att krocka i en rondell som gpsen inte kunde bestämma sig hur vi skulle köra i. Tillslut hittade vi ut på E¤an söderut igen. Nu är det bara 3 veckor kvar innan jag åker nu. Some scary shit!

Igår blev en segdegdag med en sväng på stan och senare lite mat på Bishops. Kvällen avslutades med att vi parkerade våra breda rövar (med undantag av J, bredden - inte parkerandet) i soffan och kikade på Men who stared at goats. Mysko film fast lite underhållande på sina ställen.

Nu väntar jag på att boll ska smälta maten så att vi kan åka upp på Axamo och ta oss ett varv eller 2 i löparspåret. Satsar på försiktig jogg ca 6-7km. Tänkte skaffa mig lite kondis innan sommaren är slut iaf. För tillfället känns magen mer som en marshmallow än ett 6pack. Tror dock inte riktigt det är ett 6pack jag strävar efter, men ni förstår nog...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0