LAGER 157

Idag stog shopping på schemat. Nu känns min hjärna som köttfärs och små malar flyger runt i min plånbok... Lite smått och gott blev det iaf :) Köpte 4 linnen och 2 hoodies, en svart och en vit. En festtunika/klänning som var blå-grå rutig och ööh... en massa annat. Får fiska resten av sommaren om jag ska överleva, kanske kan jag skrapa ihop till ett paket husmans som jag kan äta fisken på.
Basic Long Hood "Hanna" Ash MelangeFrank Dandy Boxertrosa "Lindrum" Blue

Nu har jag och boll gjort slingor. Jag blev ganska blond så jag gissar att hjärnan är i riskzonen. Jag har ju precis lagt upp ett inlägg med bilder på kläder i sååå... ja... När boll blekts klart ska vi se på Orphan. Psykologisk thriller med en äckligt litet barn i, tror att J får hålla mig i handen i natt. Varför utsätter jag mig för sånnt här?! Tror att det kan vara en bieffekt av blekningen.... 

Kommentarer
Postat av: zaq

hm... Som tröst så blir det inte bättre med åldern...

här for semesterpengarna...

Men semester vill jag ju oxå ha, så- ja det där med att fiska var som ett bra tips, bara man inte tappar dem som jag gjorde häromkvällen :-/



Kramas!

2010-07-30 @ 23:07:06
URL: http://zaq.blogg.se/
Postat av: beffa

Hih. Kunde du sova? :P

Håret ser bättre ut idag tycker jag..när jag ändrade benan lite!.. Tack för underbara dagar sötaste vännen! PUSS

2010-07-31 @ 12:07:59
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0