Run, run like the wind

Idag sprang jag som vinden... Som en stilla bris en vårdag. Runt kom jag tillslut iaf. Vi sprang på I20 här i umeå, 5km spåret och vägen till själva spåret så det blev lite drygt fem. Sen var det ju så bra att det var lika välskyltat som till baksidan av månen och jag hade fullt sjå med att ha koll på min fötter, alla små grodor, barr och stenar så helt plötsligt var jag nånstans... Nånstans som jag inte riktigt viste vart det låg. Tillslut hittade jag iaf till en boll som stod och väntade på mig i slutet av spåret. sprang iaf på 37,33min så det borde inte ha blivit jättemycket fel iaf. Fick de en jättefin äng och några fler träd iaf. Alltig något att berika livet med. :)

Nu ska vi krypa upp i soffan och kika på en film. Blir The Wolfman med Benicio del Toro. Får låna margit som vaktkatt inatt igen. Fast jag är stor, stark och tuff så det kanske räcker med ett baceballträ under kudden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0