Sömnlös i Jönköping?

Nu har vi glott på film och det kunde vi ju ha låteit bli. Såg the collector, samma nissepella som gjort Saw filmerna. Hade nog hellre sett bumbibjörnarna för nu kommer jag att ha maxpuls i 4 veckor och skita på mig så fort nån rör sig för fort i min närhet. Ja, jag är en fegis... Jag tycker om filmer där man ser ansiktet på mördaren och han dör i slutet, ordentligt. Helst ska han vara i många bitar så man inte får några överaskningar. En glad lite melodi på slutet piggar ju dessutom alltid upp.

Träningen... ja, jag sprang. och sprang. Sen när det var över så var jag trött. 6,6km blev det totalt. Ingen bra tid, men bättre lycka nästa gång. Nu, sömn. 

Kommentarer
Postat av: beffa

Jag längtar tills vi ska springa igen. Också längtar jag efter dig. tråkdag o tråkväder, ursch. Nästan lite söndagsångest fast man inte ska jobba?! Bläk! :P haha. men internet fungerar iallafullafall..

ser ut att bli bättre väder imorrn enligt yr. Weeoo!

Om de regnar, ska vi se nästa film då? O springa iallafullafall eller ett pass på gymmet?

pöss

2010-07-25 @ 21:25:56
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: zaq

åh, herre jösses människa, -jag håller på att skratta ihjäl mig, är som gubben på msn som ligger o vrider sig...

Kära nå'n, du kan du!



kramar om massor!!

2010-07-30 @ 23:14:13
URL: http://zaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0