suck och pust...

Om man i USA hade velat att turister och utbytesstudenter skulle komma dit och se lite på landet och kunna tjäna lite penger på dem (läs mig) så hade det kanske varit en liten bra idé att inte kräva 4km papper för att komma in i landet. Har iaf lyckats få mig en tid på ambassaden på onsdag och håller tummarna för att allt ska gå vägen, annars blir jag ledsen. Har haft konstant panik i 5 dagar och det lär nog inte släppa fören jag sitter med passet och visumet i handen. Hade jag vetat att det skulle vara så här mkt skit så skulle jag ha speedat på processen lite med det där CSN... Nu har jag iaf fått umgås lite med E och hunnit med att träffa mamms och papps lite. Även om det nu ser ut att bli en väldigt kort visit. Solen skiner och jag är väldigt sugen på att bada. Låg på sandudden igår med E. När jag kom hem hade jag sand på alla ställen man kan tänka sig och några till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0