TRAMP TRAMP TRAMP

Så lät fötterna idag och det känndes som att jag kunde fortsätta hur länge som helst. Hemmifrån till munken, runt den och hem igen. Totalt 6.9km på 58min. Helt okej för att vara mig. Nu ska jag hoppa in i duschen, fixa nått att äta och krypa upp i soffan och bara mysa. :)

Jag och älsklingen tittade på resor idag föresten. Det finns hur många billiga resor  som helst, till  i princip alla storstäder i europa. Det finns bara ett lite problem. Alla som är ute och reser verkar vilja komma hem/bort till sverige nästa vecka så priset ligger ungefär på ca fyra miljoner för att ta sig hem. Nästan iaf. Jag vet inte, men jag vill helst ta mig hem. Känns bäst så. Dom enda vettiga alternativen vi har att välja på verkar vara London, Köpenhamn, Oslo och Stockholm. Där ska det regna. Tror vi ska tänka lite till....


Bilder från när jag pch syss var i London i juni 2008

 

 


Kommentarer
Postat av: beffa

Duktig du är! :) Tänkte nästan ta en tur när vi kom hem till Pappa, var ganska pigg i bilen på slutet men nu när man satt sig ner är jag helt död. Har skjutsat pappa på fest å måste hämta honom också så hoppas jag orkar hålla mig vaken!

Var iaf hemma före 22, skönt att slippa de där sista milen till Ume!

Kommer sakna dig megamycket, tack för underbara dagar. Och vi ses ju till jul, eller hur?! :D

PUSS finaste vännen!

2010-07-31 @ 23:09:51
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0