1:a plats!

Då var det officiellt då. Härmed är jag utnämnd till världens talanglösaste männsika när det kommer till fysiska aktiviteter där smidighet är inblandat. Idag inleder jag nämligen en 10 dagar lång pencillinkur på grund av en skinflådd tå. Till detta tillkommer även en anticeptisk salva och skam. Tån utrycktes som: nasty! Men snubben trodde att man pratade tyska eller skandinaviska i sverige så honom ger vi inte mkt för. Nu ska jag trösta mig själv med lite Harry-Potter-bok och en kopp the innan jag beger mig till Kinnys för att lösa ut mina piller. Blir trevligt med lite snaks i veckan. jej...


Kommentarer
Postat av: Beffa

Hoppas tåssingen läker fort!!

2010-11-15 @ 07:03:17
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0