Attans battans!

Jag som skulle göra Foundationsläxa. Som slutade med att jag bakade kakor, diskade all vår disk, sen kom René över och hade med sig en öl till mig. Helt plötsligt satt jag hemma hos Jane och pratade och klockan var över 12. Oups så det kan gå. Sen råkade jag fastna vid min kära dator och nu är kl 2.02 helt plötsligt.

 Kära tomten!
I år önskar jag mig disciplin och tid. Om du kan slänga in några tusen på det skulle det vara kanoners. Jag har varit snäll i år och ätit min spenat och jag har inte pallat äpplen eller dragit några katter i svansen. Motivation hade varit rätt gött också.

Med vänliga hälsnigar

/Jag

Kommentarer
Postat av: Maria

2010-11-18 @ 22:42:11
Postat av: Maria

Nu är du så där läskig igen. Jag tänkte skriva nästan samma sak (alltså det där med tomten) för typ 2-3 dagar sen fast tålamod och ett liv istället för disciplin och tid. Sluta sno mina tankar hörre ru!

2010-11-18 @ 22:46:55
URL: http://www.marieaelle.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0