En medalj till!

Jag är en talangfylld männsika. Det är få som är så jäkla bra som jag. Började dagen med att somna med konstruktions mgmt boken i handen, väldigt behövligt 5 timmar innan tentan, sen när jag började min resa mot tenta salen gick jag ut i det vackra vädret (ösregn). Har jag nämnt att min bostad ligger i en brant backe och har jag nämnt att jord förvandlas till lera när det regnar som om änglarna har tryckt in citron i ögonen. Och har jag nämnt att min balans glömdes att installeras i fabriken? För jag går glad i hågen uppför backen, efter några meter tänker jag att: Attans det här var lite halt.

40cm från toppen händer det. Fötterna börjar glida baklänges och paniken börjar tillta. Plötsligt står jag på alla fyra i 3 cm lera. Jamen självklart så måste det komma förbi nån jag känner just i detta tillfälle, jajjemän, trodde ni annat. Förhoppningsvis har killen humor och tycker inte att jag är en komplett idiot.

Jag tog mig till tentan iaf, och svarade på alla frågor så jag är glad. Tentan var 90% sant eller falskt så det vore lite pinsamt om hjärncellerna inte kunde koppla där och komma fram till nått svar iaf. På vägen hem traskade jag i regnet pratandes med Anneli. Plötsligt kännde mitt paraply att han inte vara med i denna välden längre och tog livet av sig. Fattar inte, så tråkiga är vi väll inte?!

Nu ska jag laga lite mat och återgå till min underbara pluggvecka fyld med inlämningar, tentor och projekt. Om ni inte hör ngt mer så jag har antagligen eldat upp köket. Det rycktas att Woodstock brinner snabbt som attan så vi får väl se hur det går för mig och mina snabba reflexer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0