Förra veckans film



I want your money får minus 5 av 5 möjliga toasters. Ganska imponerande. Ganska imponerande var även att jag lyckades hålla blogtrycket på en relativt acceptabel nivå genom hela filmen. Mest berodde nog detta på mitt förträngande av verkligheten och att det faktiskt finns människor som är så här dumma. Satt mest och skrattade genom hela filmen. Tyvärr inget för dig pappa, du bör nog ta några lugnande tabletter om du funderar på att se fanskapet till film.

 Jag kan också göra en film som stödjer precis vad som helst om jag skulle ta lösryckta fakta från sitt sammanhang och mala ner dem till en mysig kompott. Släng i lite animerade småkluttar bara för att göra det hela lite mer pedagogiskt. Jag säger då det. Ack vad världen vore bra om bara alla var som jag och alla bara skötte sig själva. Är man så dum så att man går och blir sjuk och fattig så får man ju skylla sig själv, idioter. Dom sista meningarna var ljug. Dom som inte förstod vilka kan ju sluta läsa min blogg nu för det kommer mera i framtiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0