Helgens potluck!

Det blev en trevlig kväll med mkt folk, prat och mat. Tack och lov tog de flesta med sig sina rester. Kommer deffinitvit att göras om, men kanske inte hos mig för jag fick diska efter 25 pers på söndagen. Icke fullt lika uppskattat. Innan kaoset utbröt:




Nu är det bara 2 veckor kvar tills jag träffar ohanpoohan i nya york. Coolt! tills dess är jag fast i Potsdam med tentor och betongkonstruktionsläxor. Jag är rädd för läraren. En galen indier. Han fick mig att gråta. Inte för att han är indier utan för att han är galen och skriker åt folk.



Eftersom jag inte har exakt samma förkunskaper så måste jag plugga dubbelt så hårt som de andra i detta ämne. Därför ritar jag istället. Det är skoj. Det är inte betongkonstruktion när man måste räkna med pounds och feet och jaaa.... det är inte svårt igentligen. Det är nog mest jag som har bestämt mig att det är svårt, för det har inte gått sååå dåligt i kursen.



Nu...måste jag sluta blogga och börja plugga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0