Hockey, jävlar va puckat!

Vi sitter där på hockeyn, jag och mina 3700 medtittare. Matchen har inte startat så lite uppvärmning pågår för de båda lagen så jag är måttligt intresserad för tillfället. Plötsligt hörs ett litet "oooh!" farandes genom publiken. Det är en puck som kommit lös och åkt över nätet fastspännt i taket. Naturligtvis landar pucken på den irriterande killen bredvid mig. INTE. Självklart landar den på min satans arm för att demolera den för att sedan hoppa iväg så att nån annan kan få puckhelvetet. Tack världen, ibland bara älskar jag dig.

 

 


Uppdatering av min senaste skada så läkte den efter lite om, men och pengar. Nu har jag en stortå slät som en barnrumpa utan....eh...tåavtryck?

I morrn drar jag iväg till nya york. Spännande. Jag och Erik tar bussen kl 6.30 från potsdams busstation och förväntas framkomma någon gång på eftermiddan. Senare på torsdan får jag kanske träffa min kära pojkvän om haan lyckas hitta fram. Det bör man nog inte hoppas för mycket på. Förlåt älskling, du är underbar men ditt lokalsinne har sina brister. 

På lördag, då blir det NHL! :D Dom  kan drämma till puckarna ännu hårdare så jag kännar hur jag längtar :D

 

 


Kommentarer
Postat av: whatshername

Fin design och bra innehåll! :)



Gå in på min blogg om du har lust och tyck till om mina vett och etikettinlägg, kanske har du en åsikt om innehållet? ;)



Följ mig gärna på bloglovin, lämna en kommentar isåfall så följer jag dig med! :)

2010-11-24 @ 06:41:32
URL: http://restlessheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0