Jätteklatchig rubrik

Nej, rubriker är inte min grej. Nu har jag kommit hem från betongkosntruktionen. Läxan gick bra tror jag och han fick mit inte att gråta idag (läraren alltså, inte läxan). Däremot såg jag nog en liten tår i ögonvrån på grabben som han skrek åt när jag var på väg hem. Tur att det inte var jag, Moahahaha... Nää, jag tyckte fakstiskt synd om honom... Inte lätt att ha en galen indier efter sig. Galningar över lag är rätt läskiga faktiskt, indier eller inte spelar inte så stor roll i sammanhanget.

Nu ska jag lata mig i två sekunder medans jag laddar för tvätt och slagsmål med sockätarmonstret. Beffa vet hur han ser ut. Sen när det blir mörkt ska jag ut och ta bilder med min lånade leksak. En Canon D80. Tycker att vi ska börja ha sponsrade klubbar på vår skola hemma med så man kan låna dyra leksaker. Känns inte så smidigt att gå å köpa en kamera för flera tusen när man inte vet om man är totalt talanglös eller inte. Bara malarna i min lilla plonka skulle gilla utrymmet.

2 nya lägenheter sökta nu föresten. Hoppashoppas att jag får tag i en bostad, annars blir det kallt i februari. Kanske får damma av min kartongplan än en gång. Nått posetivt är ju iaf att jag har hyrespengarna till värmeljus och varm choklad ist.

by the way, bunz is back in tha house! (eller buren) Får se om hon får stanna tills jul.


Kommentarer
Postat av: beffa

Vaffö vaffö skulle inte Naniiinen stanna?

Vilken läskig lärare :(

HOppas du vann fighten mot sockätarmonstret!!

PUSS

2010-11-10 @ 00:45:50
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0