Stackars meeeeej...

Igår lurade Alex iväg mig för att testa capuvera (nej, jag vet inte hur det stavas och orkar inte kolla upp det, en slags kampstport i alla fall). Jaja pappa du kan sluta skratta nu, jag uppträdde kanske inte lika smidigt som övriga deltagare, nej...

Problemet är nu, förutom min träningsvärk på insida lår från att stå bredbent på huk i 2 timmar, är att min stortå är naken på undersidan(?)!! Kan ha nånting att göra med att vi utförde konstiga övningar barfota på golvet. Trägolvet. Min stortå är numera skinnflådd in till bara benet. Nästan... Sen rinner det geggs från den. Skulle lagt upp en bild om det inte vore för att jag trotts min uppväxt respekterar känsliga läsare.

Ikväll ska jag iväg på senior night och äta kycklingvingar och dricka en öl, sen blir det nog sängen så jag hinner banka in lite betongpelarberäkningar i min hjärna imorrn. Det är inte så lätt när dom liksom rinner ut igen. Jag förstår inte, allt onödigt fastnar, men inte det jag borde kunna. Kanske beror på tidsdistrubutionen, vad vet jag?


Kommentarer
Postat av: beffa

hihi, du är som mamma, hon brukar också bara komma ihåg massa onödigt :P fast ibland blir ju det onödiga nödvändigt :P

Ha en trevlig kväll :D

2010-11-12 @ 01:13:50
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0