Thanksgiving lunidda?

Eller nått sånt. Ska iaf iväg och käka kalkon. Jag och Alex har gjort potatismos till 10 grabbar och nu väntar jag bara på tvätten så jag slipper gå dit mjukisbyxor och potatismoskladdigt linne. Det räcker att jag visar upp mig när jag gyttjebadar.
Ikväll blir det hockey, derby mellan clarkson och SLU, kan bli spännande. Clarkson t-shirt och glatt humör är ett måste. Ska även spana in mitt lilla span koskällepojken i peppbandet (Oroa dig inte johan, det är bara koskällan jag vill åt)


Kommentarer
Postat av: beffa

Hihi knasvän. HOppas du får en trevlig kväll!!

2010-11-20 @ 21:22:52
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: Leif Lindholm

Om du hade med dig den klänningen i packningen när du åkte förstår jag att det var fullt :-)

Din Farmor, som aldrig glömmer vad någon annan lovat, väntar fortfarane på ett vykort.

2010-11-22 @ 19:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0