Blubb blubb

Nu har jag simmat. Gud va duktig jag är. Och nu ska ta fira med en kopp chai och en apelsin. Fast jag vill inte skala apelsinen, det är så jäkla nåkt! För er som bor i södra delarna av sverige och inte vet vad nåkt betyder så ska jag tala om att det betyder äckligt, men med mer punch liksom. När jag blir rik ska jag anställa en appelsinslarare. Denna människa ska också få ta hand om min andra fobi:
Ta i glas när händerna är torra (alltså inte när dom är motsatsen till blöta utan mer torra och fnasiga) Usch! hela jag ryser när jag tänker på det. Tur att det inte händer allt för ofta.

I morgon blir det äventyr, för jag ska gå in till stan och köpa ingenjörspapper. Stor dag. Jag har planerat för detta länge. Potsdam är en rätt så stor stad, först kommer man till en bensinstation och sen när man gått över en bro så svänger man vänster in på huvudgatan, sen fortsätter man tills man kommer till Mc Duffs 2 min senare. Och där tog down town potsdam slut. För alla drickasugna svenskar kan jag iofs meddela att en rom och cola kostar 20kr och inträdet på klubbarna är omkring $2. Ovh att potsdam faktiskt har lika många barer/klubbar som örnsköldsvik. Pinsamt Eagle shields bay. Skämmes ta me fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0