helg! :D

Sitter här och väntar på att min kalkonomelett ska götta ihop sig där på spisen. Det är med stor ansträngning jag skriver detta inlägg efter ett mastodontpass på gymmet. 13,5km på cykeln för att sen pumpa musklerna med alla grabbar i gymmet. Det är typ bara jag och de andra svenska tjejerna som ens vågar va där. Rätt så skönt faktiskt. Dom andra tjejerna sitter uppe på övervåningen och trampar 3 miles på en halvtimme och tycker att dom tränat ihjäl sig och resten går inte dit för dom är rädda att killen dom gillar ska se dem svettiga... Suck!

Ikväll blir det födelsedagsfest för Adi med haloweenkostymerna på. Får se hur det går, kameran kommer att följa med iaf.. Här kommer en liten smygtitt på min "kostym". Den som gissar rätt vinner 50 stilpoäng och lite fickludd!


Kommentarer
Postat av: beffa

Åh, jag vill också fira Haloween där borta :P men vi ska till mamma och äta pumpapaj iaf :D också är det visst skoterns dag idag..!

2010-10-30 @ 11:01:39
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: syss

En struts med diamanttiara?

2010-10-30 @ 22:13:42
URL: http://www.marieaelle.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0