Hello Ottawa!

Folket dissade min kartongidé och i princip alla hotel och hostels i hela fucking jävla boston var bokade om man inte kände att man hade 300 dollar över per skalle och natt. Efter lite spånande och rundringande (roligt när an männsika starkt bryter på tyska bredvid dig pratar med nån som starkt bryter på franska i Quebec. Meeen, de löste sig inte heller eftersom vi är 9(!!!) pers som ska hitta sovplats 3 dar innan avfärd, så det blev Ottawa ist. Det kan vi leva med. Ser ut att vara en söt stad men mkt skoj att se.

Nu... borde jag träna och göra läxa. Cykeln står och skriker på mig borta på gymet. Funderar på öronproppar. Läxan ska göras med Anneli som inte heller verkar så taggad eftersom hon inte svarar mig... Ska prova tankeöverföring....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0