jaa hörni

Nu sitter jag här i min emsamhet, nysvettad och go. Maten försöker laga sig själv och jag funderar på att duscha med kläderna på. Känns kallt annars. Sen ska jag trippa bort till michelle så ska vi planera vad som händer till helgen. Än så länge är vi utan bostad, så vi får väl se. Annars kan ni ju gärna posta en kartong med lite ikea värmeljus i så jag har nått att dra över mig när vinden viner. En ÖA hade varit gött också, enda gången en sånn har kommit till andvändning i denna tidsräkning...

Åver änd aut!



Tänkte att det är ju alltid kul att se mig i mina träningskläder, så gulligt. Eller så tycker jag att jag borde ta mig ut och fota mera så jag har nått vittigt att visa upp annat än min svettiga nuna.

Kommentarer
Postat av: Beffa

Sööööt! det blir Egypten 4/12. wohoo!! I´m glad. Wihoo! Flyger ner från Umeå också, inte fått svar på om man får checka in bagaget hela vägen men antagligast inte var svaret..dock trodde de på Arlanda att det inte skulle vara något problem att hinna förutsatt att planet var i tid. Fast man vet ju aldrig, mamma hade ju hur mkt tid som helst men gick till fel gate och missade planet såå...allt kan ju hända!! :/

Vi måste pratas snart!! Är hos mami en natt till sen hem igen..

PUSS

2010-10-19 @ 07:00:36
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0