Mirakel finns! :D

Så (lägg märke till alla fina bokstäver med prickar och cirklar över sig!), jag ringde HP och fick tala med en hurrycurry dam som jag knappt förstod vad hon sa. Vi körde igenom aaaaaaaaaaalla möjliga kombinationer av självdiagnostik och Alex fick hjälpa mig lite så jag förstod vad currydamen sa. Ingenting hjälpte. Sen som sista grej så fick vi ta ur batteriet och plugga ur den ur väggen och hålla inne powerknappen.

Sen funkade datorn.

?

?

tydligen statisk elektricitet. Drew var sur. Han hade gjort samma sak tidigare. Antagligen inte lite länge då. Men pajjar den igen så är det bara att ringa dem och sen skicka in skiten så jag är nöjd. Ska nog äte lite Curry i morrn för att fira. :)

Så, kontaktbar igen! :D Problemet är bara att hemma är klockan halv 2, onsdag natt... ingen att prata med på andra sidan havet så här dags... Tur att tålamod ska vara min mest kända egenskap :D


Kommentarer
Postat av: beffa

Wiiiiiiiieeee gumman vad glad jag blir!! Fan att jag inte var vaken, var uppe till halv 12 dock. Men fanken nu kan vi ju surra bäst vi vill..är hemma sjuk synd att klockan inte är samma hos dig liksom. Du sover nog nu ;)

2010-10-07 @ 08:53:31
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: beffa

Hmm, jag akn inte se min kommentar eller så..hmm, såå.. jag skriver igen å får du båda så äre inte för att jag är psyko eller så :P

är iaf jätteglad att din dator funkar nu kan vi surra oftare å lättare ju!!! är hemma sjuk så synd att inte klockan är samma hos dig, men du sover nog nu ;)

2010-10-07 @ 08:54:57
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0