Oups!

Tog en liten törnrosasömn på 4h efter katastroftentan i Foundations. När den underbara läraren (skojar inte, han är übersnäll) säger att det är 10 min kvar har jag ca 60% av tentan ojord... vi får se vad som händer, men jag kan ju inte påstå att jag är nöjd. aja, får kämpa som satan resten av kursen, menmen, sånnt är livet. Kan inte rå för att min hjärna bara kan arbeta i 5km i h före kl 11... och attr jag dessutom räknar sakta i vanliga fall. Det possetiva var iaf att 90% av klassen verkade ha samma problem då bara typ 5 pers hade gått när tiden gått ut.

Nu blickar vi framåt. i morrn bär det av till ottowa kl 8.30 för stoj och bus. Och antagligen fotografering. Blir tyvärr inget NHL för mig, både för att jag inte kan åka skridskor, är tjej och att titta på skiten kostade 200 dollar eftersom allt va slutsållt. BRÖL! Men, vi kan ha skoj ändå, vi som inte hade finanser att titta på svettiga män.

hörs hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0