Pust och stön

Nu har jag pressat ut den sista energin ur min lilla stora kropp genom at cykla 7 miles med 80% uppförsbacke och sen köra lite ben och mage. För jag kände att jag hade tränat för lite eftersom jag kunde gå nerför trappan från motionsavdelningen. Efter benövningarna kröp jag hem tillsammans med Anneli och sen ålade jag mig in i duschen.

Just nu lagar jag mat... eller maeut som jag har förstått att dom säger i Skåne. men det här är inte skåne, det här är the united stater of americkatt och här säger man rätt och slätt cooking. Vilket jag inte riktigt förstår för jag steker, eller igentligen skulle man väl säga att jag bränner, kyckling. För jag sitter ju här.

Det kanske ni ska vara glada för föresten, att jag sitter här, för under mitt photoäventyr ute i de Potdamska skogarna så höll jag på att kliva på, inte bara 1 utan 2! TVÅ! DOS! TWO! ZWEI! (ja... ni kanske fattrar)...ORMAR!!! av okänd art!! Antagligen var det den dödligaste ormrasen på den här kontinenten, men jag klarade mig genom att hoppa 4 meter upp i luften och sen springa allt vad jag kunde (lätt joggning) tills jag åter fann mig i säkerhet.

Nu ska jag avnjuta min kyckling med sallad vatten och ett avsnitt family guy...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0