En rubrik

Well, det kommer nog ta ett tag innan jag uppdaterar har igen for min dator dog igar... Det finns manga dataingenjorer har sa den funkar forhoppningsvis snart igen, annars far jag skicka den till hp. Helgen var iaf jatteskoj. Tack till Logan och hans underbara familj och sooota farmor. Syracuse ar ingen hojdarstad men sallskapet var underbart och det ar det som gor det. Dessutom fick jag se smorstatyn. det var vart hela resan. och friterade orios. Amerikaner ar konstiga, men de flesta ar trevliga. Mer uppdateringar och bilder kommer forhoppningsvis snart.

Kommentarer
Postat av: beffa

dumma dumma dator. hoppas den fungerar snart igen...

hoppas vi kan höras nått...jobbar dag, så jag slutar ju 15 ifall jag ska ringa dig från jobbet.. du får ge mig en vinkevink ifall du är uppe tidigt!!

PUSS

2010-09-07 @ 05:45:23
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: sarah

What? Vad har hänt med datorn? :(

2010-09-08 @ 12:31:51
URL: http://blurryscribble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0