Fräschingen rapporterar

Herr blogg vill inte ladda upp bilder. Jag är trött och svettig. Idag har jag tvättat och haft soplektionen. Sen åt jag rester och en banan. Jag borde duscha för hela jag är klibbig. Söt är sjuk, tycker synd om. Jag är sjuk.. tycker synd om. Jag har ett myggbett i hålfoten som kliar na jäääävuskt och imorrse hade herr ikårr skapat kakspår ut genom fönstret. Nu har vi nya myggnär för fönstren och bunny har spasmer när hon springer runt och är glad.

I morrn så ska jag bowla. Vi får se hur det går för sist så var jag sämst i världen. Man måste ha sockar med sig. Får inte glömma för jag vill bowla. Jag vill inte ha sockar på mig för det är varmt som i en bastu och på vissa ställen luktar det som om nån har pissat på agrigatet. Nu ska jag skriva av betonganteckningar. *vinkevink*


Kommentarer
Postat av: Leif L

Premiär. Jag och Maria fick skrapa is från bilrutorna för första gången den här hösten nu på morgonen. Äntligen!!!!!!

2010-09-02 @ 16:54:00
Postat av: Beffa

Gumman!!! Brukar du växla pengar innan du far? Vi bokar nog resan ikv..

Brukar du ha visakortet med också?

vi vet inte hur vi ska göra och hur mkt vi ska växla liksom..

det blev all inclusive till turkiet, om den inte är slutsåld när jag kommer hem..

PUSS (krya på dig!!

2010-09-02 @ 19:05:07
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0