Mandag...

Helgen var skoj. Massa party och lordag gick vi ut och bara dansade till stangning... :) Igar hade vi pizzakvall och anvande alex pizzasten, blev kanoners. Forutom det satt jag och jobbade pa mitt betongproblem hela dagen. Ar javligt less pa det nu... Ska fa lite hjalp av Logan som paminde mig att vi inte har nan construction planning and mgm idag, sa da blev jag glad :)

Det har borjat bli host har nu, men solen skiner idag och ska fortsatta skina till onsdag. Sen i helgen blir det regn! Wihooo! eller kanske inte... Det ar iaf hostlov fre - tisdag sa da ska vi gora en liten roadtrip till Niagarafallen och sen vidare till Torronto :) Kommer att bli kanoners, samma gang som akte till Syracuse. jag och tyskarna ;p

Kommentarer
Postat av: Leif L

Bara nöjen, inga studier. Vi här hemma börjar bli oroliga. Din mor och far får nöja sig med att åka till Corfu en vecka och vila upp sig efter valförlusten. (Ta med kameran så vi får se bilder sedan)

2010-09-20 @ 19:41:02
Postat av: Sarah

Om du hade last resten sa hade det bara statt om pluggplugg plugg... just nu sitter jag och pluggar och snart ska jag hem till en klasskompis sa jag kan forsatta plugga... ha det sa underbart! :D

2010-09-20 @ 21:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0