Bloggkoma

Jaa...den lilla bloggtorkan övergick till bloggkoma. Hur kan det komma sig då undrar då säkert alla människor i världen (eller två tre stycken... däribland mig själv och kanske min mamma, räknas det?).
För att svara på vår fråga kan jag konstatera att sen jag kom hem till sverige har jag pluggat, sovit, firat jul och nyår och sånnt som alla människor gör, hunnit med 2 ordentliga träningspass under 2011 för att sedan däcka i feber. Igen.

Jag och J har gnällt i kapp, ätit köttsoppa och använt upp allt toapapper som snorpapper, spelat tv-spel och sett på film. Nu framåt 10 på kvällen vore de gött med lite sömn eftersom uttråkandet (nytt ord i svenska akademiens ordbok 2012 kanske) är uppe på en olidlig nivå. Tyvärr inte tröttheten eftersom det enda nyttiga jag har gjort idag har varit en 4h liten tupplur.

I morrn... ska jag nog plugga lite och sen ska jag hoppas att jag blir frisk innan jag får spärras in på psyket. Allvarliga grejjer det här med sysslolöshet. Nä, nu ska jag mobba J lite när han dör i mirrors edge innan jag försöker mig på att sova.


Kommentarer
Postat av: Beffa

Lycka till med sovet ;) KRYA PÅ ER!

2011-01-11 @ 06:19:10
URL: http://beffa.blogg.se/
Postat av: Beffa

Ja nu har du varit sjuk tillräckligt så nu får alla baciller bara ta å försvinna!!

Jag är fortfarande imponerad att jag lyckades träna bort förkylningen? Jag var ju orolig när jag for ut å sprang på nyårsdagen för jag kände mig ju nästan sjuk. Är ju fortfarande "frisk" så det fungerade tydligen. Lika glad är jag för det! Hihi.



Jag älskar mina nya skor!! Wow vad sköna dom är, lätta, bättre grepp å varken blöt eller kall. SUPER! Köpte damasker också, så nu gör det inget om det är oskottat, får iaf inte snö in i skon=)

2011-01-13 @ 17:53:19
URL: http://beffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0